Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

söndag 22 januari 2012

Found it!

Idag på stan hittade jag äntligen mina kängor i Dr Marten stil! Billiga var de också. 399:- på skopunkten :)
Var ju en sväng på stan igår också med systeryster. Tyvärr hade dom inte fått in jeansen jag ville ha på Gina, så det blidde inga såna. Provade den blå tunikan också, men kunde inte bestämma mig för om den satt bra, så avvaktar med den....

Istället fyndade jag dessa:




Snygga va? :)

Helgen har varit lugn förutom shoppingen ;)
På fredagen var det lugnt hemmamys i soffan och vi såg "Little miss Sunshine" som gick på tv. Till er som inte sett den. SE DEN! Så jäkla bra film :) Lördagskvällen spenderade vi hos goda vänner och spelade sällskapsspel. Tilläggas bör att jag och Nicke vann både i TP och Med andra ord! Viktig info där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar