Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

måndag 30 januari 2012

Krisgrisen ;(

Idag gick min spargris sönder. Min älskade lilla krisgris som jag fick i julklapp. Den bara gled ur händerna på mig och gick i tusen (eller 7?) bitar...

Den som var så bra att ha! Blev som inspirerad till att spara och smyga ner nån hundring då och då, bara för att den var så söt. Nu måste jag ju köpa en ny spargris, vilket betyder slösa pengar, vilket ju motverkar hela tanken med att spara. Men så får det bli. Just nu har jag istället pengarna i en gammal uräten glasskartong. Föga inspirerande...

Det är mycket möjligt att jag är världens klantigaste människa. Pajat en dator, ett par glasögon, en spargris... Vad står näst på tur?.. Stay away people om ni vill hålla er hela!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar