Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

fredag 6 januari 2012

Dagens snygga!

När jag har lite att göra sitter jag jämt och tittar runt på nätet efter snygga kläder. Så även denna kväll :) Älskar att bli inspirerad av fina saker. En del av grejerna är hiskeligt dyra, men då kan man ju leta budgetvarianter. Det har jag blivit bra på sen studentlivet tog vid ;)

Detta gillar jag just nu:
Klänning från Nelly

Älskar hur tyget fallet i denna klänning. Och snyggt att kombinera två starka färger.


Shorts från Gina Tricot
Syns inte så bra på bilden, men är i mesh-tyg. 


Pumps från Topshop
Blå pumps är the shit! Enligt mig iaf ;)

Stövlar från Forever 21

Forever 21 borde verkligen öppna en butik i Sverige! Älskade att shoppa där då jag bodde i Kanada!
Glasögon från HM
Finns mycket snyggt där ute just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar