Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

onsdag 4 januari 2012

Ny frilla?

Jag börjar känna mig lite trött på mitt låååånga löshår nu. De rosa topparna är en kul förändring, men det är jobbigt, trassligt och lite allmänt besvärligt med så här långt. Jag är ju inte den som haft samma frisyr eller färg särskilt länge på senaste...

En liten tillbakablick:

Långt och mellanblont hösten 2010

Mörkt, långt med kort lugg Februari 2011

Mörkrött i mars 2011

Kopparfärgat i april 2011

Jättekort sommaren 2011

Kort men blont senare samma sommar 
Som blev långt igen i Augusti 2011

Lite kopparblont hösten 2011

Kort igen (fast bara några dagar!)

NU, långt blont med rosa dip dye

Hihi Ooops! Det var en del... Och det var inte allt heller. Hade inga bra bilder på vissa frisyrer. Men det var i alla fall de stora förändringarna. Just nu är jag så grymt sugen på en slät, axellång page. Gärna platinablond! Mitt eget hår, som jag klippte så kort i somras, börjar växa ut till något som liknar en väldigt uppklippt kort page nu. Skulle kanske bara behöva lite extensions på sidorna om jag skaffade en längre page...? Jag som tänkt vara helt utan löshår egentligen, bara jag fick upp håret i svans! Nå vi får se... :)


Grymt snygg page 
 på Scarlet Johanson...











....Och på Kate Bosworth.
























Hade kunnat tänka mig en face-swap med någon av dem också, helst Kate, hehe ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar