Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

tisdag 3 januari 2012

Rapportering

Sitter och försöker skriva en sammanfattning på vår rapport i skolan. För er som inte vet det så pluggar jag statsvetenskap. Har läst ett och ett halvt år, så har halva tiden kvar nu. Många brukar fråga vad statsvetenskap är. Vi läser om politik, samhällsutveckling, lite juridik, politisk teori osv. Har även en hel del valfria poäng som jag valt att lägga på att läsa Medling och Retorik. Just nu är det en rapport inom medling som jag håller på med. Gillar verkligen den kursen, men jag hatar att skriva rapporter, Då har jag hellre tenta, eller allra helst muntliga redovisningar...

Sitter med lite mer rosa färg i håret samtidigt som jag skriver rapport och bloggar. Dessutom ser jag med ett halvt öga på "Dum och dummare". Multitasking or what!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar