Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

söndag 1 januari 2012

Dagen efter

Lite småbakis är jag allt idag. Nyss vaknat också! Nå ja, lika att försöka sova bort en del av baksmällan.
Hade en riktigt trevlig kväll igår. Blev rätt mycket folk, väldigt blandat, vilket jag gillar. Allt var toppen, men maten hade jag väldigt svårt med. Förrätten var god, löjromsplättar. Men huvudrätten... Vi fick pumpamos och lammracks. Alltså jag lovar att lammet levde! Det var såååå lite tillagat. HUJJ. Jag har så svårt för sånt. Jag måste ha mitt kött välstekt (en synd, jag VET, men det skiter jag i, cause I like it!), eller medium-well på sin höjd. Men INTE mindre stekt än så. Tror helt seriöst aldrig att jag kommer kunna äta kött mer. Jag satt och svettades kopiöst igår med det lilla lammet på tallriken...Mådde fasen illa. Nicke-älsklingen fick käka upp mitt med. Han var nöjd och glad däremot!

Gott???
På väg hem gick vi och köpte hamburgare. Jag var vrålhungrig hihi.
Blev förövrigt en puffig klänning och inte den svarta tajta. Skräll va!? Denna hade jag på mig igår (jag till höger). Bilden är inte från igår, tyvärr. Önskar jag var så brun nu! Fotot är från Bali, 2009.

Nyårsklänningen

En del nyårslöften avgavs också. Nicke lovade att i år SKA han sälja läggan, jag lovade att läsa "Brott och Straff", tänkt göra det så länge men blir aldrig av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar