Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

tisdag 24 januari 2012

Min tidnings-fetisch!

Så här är det. Jag ÄLSKAR att läsa "gravid" och bröllops-tidningar. Åhh det är så roligt att läsa om brudklänningar, blommor, fester, stora magar och foglossningar! Dessa tidningar finns ju oftast att tillgå hos gravida/förlovade vänner och på vårdcentraler/hos tandläkare. Tyvärr har jag på senaste tiden varken besökt någon läkare eller tandläkare, och inte har jag någon gravid kompis just nu. Min för tillfället enda förlovade vän har inte börjat med bridezilla-hysterin ännu, så det råder total avsaknad på dessa tidningar i min närhet. Jag med min hemliga fetisch har fått ta till nya medel. Jag smyger ner på affären och köper mina gravid/bröllopstidningar själv. Och så hoppas jag att ingen ser mig... Och tror nåt. Jag ska ju varken ha barn eller gifta mig, (just nu alltså, SEN ska jag såklart!)  Väl hemma så kurar jag ihop mig i soffan och läser allt som går om dessa två häftiga grejer. Jag har egentligen aldrig velat gifta mig, men på senare tid har jag börjat ändra mig. Det är ju så vackert!

Jag kan lova att älsklingen gav mig en mycket förvånad blick första gången jag la ner "Vänta barn" i kundkorgen. Men idag när jag kom hem med bröllopstidningen reagerade han knappt. Han börjar nog bli härdad ;)

1 kommentar:

  1. Hahaha! Du är ju så härlig Mia! Du får gärna dela med dig av bra tips från tidningarna! ;)

    SvaraRadera