Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

torsdag 5 januari 2012

Över tusen!!

Ojj! Idag såg jag att jag nu har över 1000 läsare. Okej, inte unika, så mer sidvisningar! Men ändå, så kul! Jag blir så glad att ni vill läsa om mig och mitt lilla liv :) Sen får ni gärna kommentera lite mer, hihi. Men, men jag märker ju att ni läser iaf! Har fått höra av flera personer som jag inte alls hade förväntat mig att de läser min blogg... Då blir man ju glad :)

Efter gårdagens funderingar om frisyr så åkte löshåret av idag. Jag stod inte UT! Visst kommer jag sakna långt, (kanske åker det till och med på igen så småningom, men ska försöka låta bli!) men det är riktigt skönt att vara utan just nu. Har kammat mig en massa, och går och drar händerna genom håret hela tiden. Love it! Sen kanske jag inte direkt har en snygg frilla, haha. Är ju en utväxt fd kort frisyr bara. Men nu får jag ihop till en liten tofs! LYCKA! Och DET gör det så mycket lättare att stå ut med mitt fjuniga, lilla korta hår! :)

Framifrån
Lilltofsen
Nu väntar jag in Thomas som ska komma hit för att få sig en klippning och lite skvaller. Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Jag hade oxå kommit om inte biiiiiljäveln hade bråkat !

    SvaraRadera
  2. du var jättéfin i håret lilla mia

    SvaraRadera