Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

söndag 29 januari 2012

The bucket list!

Hade nyss en konversation med en kompis om våra "bucket" listor (alltså sånt man vill hinna med innan man dör). Sagt och gjort, här kommer min bucket list! Vissa saker är gjorda redan. Fan så fint det känns att kunna bocka av några punkter.

  • Se pyramiderna
  • Besöka Mount Everest (Basecamp) Jag har sett det från luften, men det räknas inte
  • Surfa på bali  DONE!
  • Tatuera mig DONE!
  • Volontärarbeta
  • Safari i Afrika
  • Hoppa bungyjump DONE! Okej, jag grät som ett barn, men jag GJORDE det ;) Se mitt hopp här: http://www.facebook.com/video/video.php?v=8169192018
  • Skriva en bok 
  • Åka utomlands tillsammans med hela min familj
Kommer inte på fler just nu, men den utökas nog så småningom. Sen finns det ju en del grejer man har velat göra som inte längre lockar. När jag var yngre ville jag till exempel bo i London, (ni vet trängas i en liten etta med typ 10 andra för att ha råd, och ha ett jobb med kass lön och dåliga arbetstider, men det hade inte spelat nån roll för man hade ju BOTT occh LEVT i London, så man hade ju varit lycklig ändå). Men London känns inte alls aktuellt längre, eller jo, som weekend resmål ;)


Been there, done that, got the t-shirt. 
Don't have this t-shirt yet...

Det är verkligen nåt alldeles särskilt vackert med de där träden som växer på savannen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar