Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

måndag 23 januari 2012

Fiffiga prylar

Nyvaken!
Oj, vad länge jag sov idag... vaknade runt 12, men ibland kan man behöva en sovmorgon. Ska strax iväg och göra lite nytta men innan passar jag på att kika runt lite på nätet. På en blogg hittade dessa coola saker. Check it out!

Söstaste lamapan! (bild från annaritar.blogspot.com)

Älskar lampan, hahah hur söt? Villa ha!
Och så den här coola dörrmattan, som man tydligen enkelt kan göra själv. Toksnygg!

Cool dörrmatta (bild från annaritar.blogspot.com)

Ska bli så roligt den dagen man har ett hus att inreda, Orkar inte bry mig så mycket hur det ser ut i min lilla 40 kvadratare... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar